Tak pakujemy nasze paczki
Nasz sklep internetowy działa nieprzerwanie od 2011 roku. Przez ten czas wypracowaliśmy system bezpiecznego pakowania przesyłek, który pozwala nam wysyłać delikatne przedmioty, takie jak kieliszki, szklanki czy porcelana prosto do drzwi naszych klientów, bez obaw, że zawartość zostanie uszkodzona.
Każde zamówienie pakowane jest w karton. Używamy kartonów mocnych, zazwyczaj twardszych niż standardowe, przeznaczonych właśnie do transportu przedmiotów szklanych.
Wewnątrz kartonu każdy pojedynczy produkt jest zabezpieczany z użyciem papieru, tekturowych przekładek i/lub folii bąbelkowej. Zawartość paczki pakowana jest ciasno, tak by nie ulegała przemieszczaniu podczas transportu. Często zdarza się, że mimo, iż wysyłane produkty posiadają opakowanie fabryczne, pracownicy naszego magazynu używają dodatkowych warstw przekładek czy papieru do zabezpieczenia na czas podróży.
Gotowy do wysyłki karton zaklejany jest taśmą firmową, z logiem Polskie Szkło. Obecność taśmy z logotypem jest gwarancją, że przesyłka trafia do klienta nienaruszona i nieotwierana w trakcie podróży. Każda paczka opuszczająca nasz magazyn posiada naklejki z ostrzeżeniami: „Góra-dół” oraz „Ostrożnie szkło”, które gwarantują większą ostrożność pracowników firmy kurierskiej DPD podczas obsługi paczek na sortowniach i przy przeładunkach. Prosimy dodatkowo pamiętać, że wszystkie nasze paczki są ubezpieczone stosownie do swojej wartości.
Uszkodzenia zawartości naszych przesyłek zdarzają się niezwykle rzadko. Jeśli jednak tak zdarzy się, podpowiadamy co z robić w takiej sytuacji -> Reklamacje, zwroty, wymiany