Reklamacje
Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie są nowe i wolne od wad. Klienci mogą zgłaszać reklamacje zakupionych produktów w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu.
Procedura reklamacji:
- prosimy o wypełnienie formularza reklamacji – formularz stanowi załącznik do Regulaminu sklepu
- reklamowany produkt należy zapakować bezpiecznie, aby nie uszkodził się w czasie transportu, do paczki dołączyć wydrukowany formularz i nadać do siedziby firmy na własny koszt, na adres:
POL-SZKŁO S.J.
ul. Ręczajska 3
05-230 Kobyłka - w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy o wyniku procesu reklamacyjnego; każdą reklamację traktujemy indywidualnie – jeśli niemożliwa jest naprawa lub wymiana produktu na nowy zwrócimy należność za wadliwy towar.
Uszkodzenie przesyłki w transporcie
Zapewniamy solidne i bezpieczne pakowanie wszystkich naszych przesyłek, korzystając z folii oraz tekturowych przekładek, co minimalizuje ryzyko uszkodzeń towaru w transporcie. Dzięki temu, przypadki dostarczenia produktów w złym stanie są niezwykle rzadkie. Nasze przesyłki są wysyłane za pośrednictwem renomowanej firmy kurierskiej DPD, co gwarantuje sprawny i bezpieczny transport. Zachęcamy naszych klientów do otwarcia paczki i sprawdzenia zawartości w obecności kuriera podczas doręczenia. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas drogą mailową na adres [email protected], podając szczegółowe informacje o uszkodzeniu oraz załączając zdjęcia uszkodzonego produktu oraz opakowania. Upewnij się, że zgłoszenie zostanie dokonane w ciągu 5 dni od daty odbioru przesyłki, abyśmy mogli szybko podjąć odpowiednie kroki naprawcze.
Zwroty i wymiany
Zgodnie z zapisem ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z poz. 827) gwarantujemy naszym Klientom możliwość zwrotu zakupionego towaru. Klient posiadający prawa Konsumenta (tj. osoba fizyczna nabywająca rzecz w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą) ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy.
Procedura zwrotu towaru:
- należy wypełnić oświadczenie o odstąpieniu od umowy; wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 Regulaminu sklepu i przesłać mailowo (na adres [email protected]) lub pocztą tradycyjną zwracany towar prosimy zapakować bezpiecznie, dołączyć wydrukowane i wypełnione oświadczenie oraz nadać na własny koszt do siedziby firmy, na adres:
POL-SZKŁO S.J.
ul. Ręczajska 3
05-230 Kobyłka - paczki wysyłane za pobraniem nie będą przez nas odbierane
- niezwłocznie po otrzymaniu paczki (a nie później niż w terminie 14 dni) zwrócimy należność w ten sam sposób, w jaki dokonana została płatność za zamówienie
- prosimy pamiętać, że zwracany towar powinien być nieuszkodzony oraz nienoszący śladów użytkowania
Procedura wymiany towaru:
- chęć wymiany towaru na inny należy zgłosić mailowo (na adres [email protected]) w mailu należy wpisać nr zamówienia, jaki produkt będzie zwracany oraz jaki produkt mamy wysłać do klienta
- zwracany towar prosimy zapakować bezpiecznie, dołączyć wydrukowane i wypełnione oświadczenie o zwrocie oraz nadać na własny koszt do siedziby firmy, na adres:
POL-SZKŁO S.J.
ul. Ręczajska 3
05-230 Kobyłka - klient może skorzystać z naszego kuriera, o czym należy poinformować w mailu. Zapytaj konsultanta o koszt takiej usługi.