Funkcjonowanie firmy w związku z pandemią COVID-19 - aktualizacja 25.03.2021
Szanowni Państwo,
W nawiązaniu do obecnej sytuacji związaną z pandemią koronowirusa chcemy poinformować, że nasza firma działa i staramy się w miarę możliwości zapewnić normalne funkcjonowanie. Cenimy zdrowie naszych Klientów, Kontrahentów oraz Pracowników, dlatego wdrożyliśmy procedury podwyższonej higieny i bezpieczeństwa. Dezynfekujemy klamki, poręcze, terminale płatnicze. Jeżeli to możliwe, zachęcamy do płatności kartami płatniczymi lub o wykonywanie przelewów. W sklepach na ladach znajdą Państwo pojemniki z płynem do dezynfekcji do Państwa dyspozycji.
Godziny pracy sklepów stacjonarnych pozostały bez zmian
Kobyłka, ul. Ręczajska 3 | Warszawa, ul. Senatorska 24
pon-pt: 10.00 - 18.00
(hurtownia w Kobyłce czynna od godziny 8.30)
sob: 10.00 - 14.00
W miarę możliwości staramy się zapewnić też ciągłość dostaw i realizację składanych zamówień. Wysyłki zamówień odbywają się bez opóźnień, wszystkie paczki opuszczają nasz magazyn najczęściej w ciągu 24h od złożenia zamówienia i zaksięgowania wpłaty. Pracujemy w ograniczonym składzie, dlatego prosimy o wyrozumiałość, np. jeśli chodzi o czas oczekiwania na odpowiedź mailową. Gorąco zachęcamy do składania zamówień z płatnością bezgotówkową - DotPay lub przelew zwykły. Informujemy jednocześnie, że za paczkę pobraniową można zapłacić u kuriera również kartą płatniczą.
Jeżeli z powodu pandemii nie chcą Państwo robić zakupów stacjonarnie to zapraszamy do składania zamówień telefonicznie. Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerami telefonów:
+48 533 336 620 oraz +48 501 784 096