Informacje odnośnie funkcjonowania firmy w związku z pandemią COVID-19

  0 Komentarze
Informacje odnośnie funkcjonowania firmy w związku z pandemią COVID-19

W nawiązaniu do obecnej sytuacji związaną z pandemią koronowirusa chcemy poinformować, że nasza firma działa i staramy się w miarę możliwości zapewnić normalne funkcjonowanie. Cenimy zdrowie naszych Klientów, Kontrahentów oraz Pracowników, dlatego wdrożyliśmy procedury podwyższonej higieny i bezpieczeństwa. Dezynfekujemy klamki, poręcze, terminale płatnicze. Jeżeli to możliwe, zachęcamy do płatności kartami płatniczymi lub o wykonywanie przelewów. W sklepach znajdą Państwo pojemniki z płynem do dezynfekcji do Państwa dyspozycji.

Skróciliśmy godziny pracy naszych sklepów stacjonarnych:
Kobyłka, ul.Ręczajska 3 | Warszawa, ul.Senatorska 24
pon-pt: 10.00 - 16.30
(hurtownia w Kobyłce czynna od godziny 8.30)
sob: 10.00 - 14.00

W miarę możliwości staramy się zapewnić też ciągłość dostaw i realizację składanych zamówień. Wysyłki zamówień odbywają się bez opóźnień, wszystkie paczki opuszczają nasz magazyn najczęściej w ciągu 24h od złożenia zamówienia. Pracujemy w ograniczonym składzie, dlatego prosimy o wyrozumiałość, np. jeśli chodzi o czas oczekiwania na odpowiedź mailową. Gorąco zachęcamy do składania zamówień z płatnością bezgotówkową - dotpay lub przelew zwykły. Informujemy jednocześnie, że za paczkę pobraniową można zapłacić u kuriera również kartą płatniczą.

Kontynuując korzystanie z naszego sklepu oświadczasz, że wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji w naszej Polityce prywatności

Lub zaloguj się przez:

Porównaj (0 przedmioty/ów) Moja lista życzeń Kontakt z nami
Proszę najpierw się zalogować

Lub zaloguj się przez:

Twój koszyk

Nie ma więcej produktów w koszyku.